att få vänta

Freja mår jättedåligt, kräks en massa, vill inte äta, slö och börjar magra. Vi gör det vi kan för att få i henne näring, men hon får inte behålla det. Hon äter medicin som vi fått ut som ska vara bra, men hon blir inte bra. Nu väntar ett samtal till vet. imorgon så att vi kan få åka in med henne. (stängt nu) Jag håller alla mina tummar för att hon ska bli bra. Vet inte vad jag skulle göra utan henne.. Hon är mitt allt.<3
Allt här får vänta, vilket ni säkert förstår. Har fullt upp med att hinna med allt och bara vara där för henne och försöka få henne att må bra.

Ni får veta hur det går tids nog...


Världens finaste älskling, bli bra nu hjärtat...<3

Logga 200

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback