Att vara bästa vänner

Mille & Freja
Kylan har virat sig om oss och temperaturen låg nedåt -30 inatt, burr. Jag brukar täcka Freja vid -7, men igår kväll när vi skulle ut på sista promenaden så fick hon faktiskt ha ett fleecetäcke under hennes Hurtta värmetäcke också. Vill inte ens tala om hur mycket kläder jag hade, men en michelingubbe beskriver det hela himla bra.
.
Nu på morgonkvisten fotade jag lillebror tillsammans med Freja och de är ju helt galet söta tillsammans de två, eller vad säger ni? :)
Logga 200

Kommentarer
SHUNi- hästblogg säger:

Ställ gärna en fråga eller fler i min frågestund! Den som ställer den klurigaste frågan får en länk med bild.



En enkel fråga betyder mycket! :)

2012-02-06 | 15:20:26
Bloggadress: http://shuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback