Och så kom våren

Den här dagen har varit supermysig och hur konstig som helst. Dagen började med snöstorm och en välbehövlig sovmorgon. Var hemma ifrån praktiken idag då jag hade tid hos tandläkaren. Det är flera mil till praktiken jag är på en gång i veckan och eftersom tandläkartiden var vid lunch så skulle jag knappt ens hinna dit och vända. Gick en promenad med Freja och mamma innan lunch och strax efter det slutade det att toksnöa och solen kom fram. Det blev plusgrader och det droppade från taken, urmysigt! Passade på att klicka lite nya bilder på hjärtat också. :)
När jag har suttit i väntrummet hos tandläkaren i en halvtimme så frågar jag om de blivit försenade eller något och då såg vi att det blivit ett missförstånd. Det var inte den 22 februari jag skulle vara där, det var den 22 mars. Haha! Så kan det gå.
Logga 200

Kommentarer
Natalja säger:

sv; Tack så jättemycket för dina fina ord! :D <3



Ang tränset så tycker jag att nu när jag använt det och smörjt det med bra läderbalsam så är det väldigt mjukt och följsamt, jag gillar lädret :) Men som du säger, så tycker jag nog inte heller att det är 100% ok att kopiera rakt av, inte för att det gör ngt med just detta tränset, då jag bara blev glad att det fanns en billigare varient ;) Men schabrak och sånt är det ju mycket roligare att ha "originalet" så jag kan nog säga att jag också är i valet och kvalet .. en evig disskusion :)



Jättesöt hund verkligen! :')

2012-02-22 | 21:05:42
Bloggadress: http://ltotheove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback