Onsdag

Sitter och försöker banka in sjukdomar, symptomer och behandlingar för hund, katt, häst och iller. Lite nervös inför morgondagen prov. Okej mycket. Det är tur att det är intressant alltså, haha.
Är lite utmattad efter en smått som sömnlös natt, envis infektion i kroppen och en ledighetslös helg. Men jag kämpar på, jag ska nå mina mål. Är så sjukt taggad inför framtiden, det kommer bli superbra detta. Just nu håller jag på att leta lägenhet och jobbar mer än vanligt. Det är allt bra tur att jag får jobba med underbara djur och fina kollegor, det går även om man blir väldigt trött. Hur som helst kände jag att jag behövde pigga upp mig lite så jag passade på att göra en himla nyttig lunch idag, Havregrynspannkakor. :) Såå gott! 
 
 
Hade lite Ceasar Millan i bakgrunden också var min hemmaonsdag i princip komplett. Hade ju gärna haft en liten boxer sovandes i rummet också, men det har jag nog snart det med. ;)
 
Nä, bara att fortsätta boosta med positiv energi. Det blir bra tillslut, just nu är det mycket att ta men nog tusan ska det gå.
Give up, give in or give it all you've got
 

Kommentarer
Emelie Philipsen! säger:

Hej ! Har nu gjort en intressant grej på min blogg där ni får tycka till och jag lovar att tänka extra noga på er som läsare och där innehåller en länkning till er blogg!
Skulle vara väldigt kul om du ville vara med och delta och få DIN åsikt publicerad!

2014-01-06 | 21:46:40
Bloggadress: http://arabheest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback