En problemfri dag

Vaknade upp och kände mig ovanligt utvilad imorse, kommer knappast ihåg när det hände sist. Så börjar knoppen vakna till och jag får tänka till både två och tre gånger innan det till sist går upp för mig att jag faktiskt, otroligt nog, är ledig idag. Alltså helt ledig, jag behöver inte röra en fena på hela långa dagen om jag inte känner för det. Den känslan. Oslagbar.
 
Hur som helst. Efter en snabb dusch var jag på benen igen och vi bestämde oss för att ta ut Magda och knäppa lite bilder. Ett jättefint höstväder möttes vi av. Närmare 20 grader, moln som solen kämpade med att ta sig igenom och en himla massa gula löv. Och den där lukten ni vet, den då man bara vet att nu är det höst.
Det blev nog en 1-2h som vi var ute ändå. Vi gick till en äng, favoritskogen och stannade till vid något bäck-liknande. Jättekul var det i alla fall enligt Magda som drack ett antal liter vatten, badade och doppade öronen i skum. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Linn säger:

Vilka fina bilder! :)

Sv: Tack! :D

Svar: Tack snälla :)
Matilda

2013-09-23 | 11:14:14
Bloggadress: http://list.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback