Sista dagen

Idag är det äntligen sista dagen innan sportlovet! Heeeelt galet underbart :D
Under lovet kommer jag ha fullt upp med hundarna, hästarna, fotografering, lite plugg samt en himla massa renovering.
Sitter hemma nu och ska åka till skolan om några minuter.
Funderar faktiskt på att bjuda er på en smygtitt på rummet. En del som det blev mycket svart-vitt på. Rätt läckert ändå. :) Nu ska jag kila och göra klart det sista i skolan, vi hörs sedan!
.
Bloggdesignen kommer förmodligen komma upp om ett tag. Vet dock inte exakt hur länge då jag beställt en av en superduktig tjej och står nu på en kölista. I nuläget är ju bloggen supertrist, men det ska det absolut bli ändring på! :)
Logga 200

Kommentarer
fanny säger:

Hej!

följa varandra via bloglovin? :)

2012-03-02 | 19:45:17
Bloggadress: http://ourweekday.blogg.se/
Carro säger:

Sv1: Jag publicerade det men eftersom mina föräldrar läsaer bloggen ville dom att jag skulle ta bort det :/



Sv2: Dom är underbara! :D

2012-04-03 | 20:39:03
Bloggadress: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback