Blogg update!

Nu har jag varit frånvarande här ett bra tag men har massor av nytt på gång. På torsdag går jag på påsklov och då kommer jag ha fullt upp med att ta massor av bilder. Nyfikna?
.
Det är så att jag beställt en design av en superduktig tjej och jag är alltså näst i kö. :) Så nu ska det klickas massor av bilder, fixas med info osv osv. Jag kände att skulle jag skaffa blogg så skulle jag göra det ordentligt. Jag har innan detta bara startat bloggen lite genom några få inlägg. Dock hoppas jag på att kunna göra bloggen bra och intressant så småningom.
.
Målet med denna blogg är att kunna dela med mig av mina bilder för att senare kunna kolla tillbaka. Ungefär som en dagbok i bilder, som jag delar med er. Men för mig är designen viktig, så nu ska det bli ändring här! Spännande som bara den. Sedan är det bara att tuta och köra! :)

Logga 200

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback