Det närmar sig

Hej på er!
Har precis kommit in från en 25min promenad med favorithunden. Vädret är helt lovely! Ganska varmt ute och solen skiner. Går enbart halvdag idag, efter det är det looooooov!!
.
Måste fixa så att jag kan blogga från mobilen. Tog jättehärliga bilder idag, så det vore ju supersmidigt att kunna föra över dem direkt. På vägen hem träffade jag min morbror och Zeus ute på morgonpromenad de med. Zeus blir överlycklig när han får syn på mig och kommer springandes som en tok. Luddbjörnen<3
Nu ska jag fixa det sista och sedan invänta skjuts in till stan av morbror som frågade om jag ville åka med honom in. Supersnällt.
Vi hörs sedan góingar

Kommentarer
C O R N E L I A säger:

Vad härligt att vara ute och gå! Det är så skönt :)

2012-04-05 | 18:34:54
Bloggadress: http://alltidcornelia.blogg.se/
Lina säger:

Jag har sett att du har kikat in på min blogg ^^

Är blir jätteglad för det.

Men jag har inte uppdaterat på flera dagar, men nu har jag ställt en fråga på bloggen, och det vore suuuuper om du ville svara på den frågan, skulle betyda jättemycket för mig <3

2012-04-06 | 20:04:26
Bloggadress: http://iinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback