STOLT matte

Har jag sagt att jag älskar min hund? Om inte så vet ni det nu i alla fall.
Hon var helt fantastisk nyss!
-
Hon har mått lite halvdåligt några dagar här. Kräkts lite varannan dag ungefär. Vi tror att hon är på gång med löpen och pratade även med min lärare ang. detta. Som sa att det inte är ovanligt. Har ju varit ute och gått med henne på morgonen och nu visade hon att hon ville ut. Första tanken var att hon mådde illa eller någonting, så jag öppnade dörren åt henne. Men hon stod bara där och kollade lite. Sedan sätter hon fart. I FULL kareta springer hon nedför trappen och rundade garaget. Då ser jag grannens katt som flyr. (såg den inte innan)
Panik?
Freja är påväg emot grusvägen så jag skriker på henne: FREJA, STANNA!
Och vad gör inte ängeln? Jo, hon stannar och kollar på mig. Och kommer tillbaka!! HELT GALET JU.
Nog för att hon är duktig på inkallning, men att det skulle fungera när hon har en katt i sikte hade jag inte ens vågat drömma om.
Världens bästa älsklingsvovve<3
Logga 200

Kommentarer
Hanna säger:

Sv: Åh tack :D Det blir en del suddiga bilder på köpet, hehe.



Underbar känsla när de förvånar en sådär och gör en så stolt samtidigt! :)

2012-04-12 | 13:42:36
Bloggadress: http://skrynkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback