Finbesök

Igår kom Zeus till oss och fick stanna över natten tills idag. Han brukar få vara här ibland och ni ska se hur lycklig Freja blir varje gång de träffas. Hon blir helt till sig och vet knappt om vad hon gör, hon kan hoppa in i väggarna liksom, det enda hon har fokus på är Zeus. Också ska han naturligtvis få mååånga kärleksfulla kyssar också, of course. Hon är verkligen helt galet kär i honom, har aldrig sett henne sådan med någon annan hund. Hon ska visa upp sig och vara med honom 24/7. Söta lilla gumman. Hon blir så lycklig så.
Zeus och jag idag:


Kommentarer
emelie säger:

sv. Det kan jag absolut göra!

Min mamma är återförsäljare för både Eckers & Hurrta så det blir en aning billigare för mig än om jag köper dem i butik.

Jag har bara haft ett halsband + sele i textil fodrat med fleece från Hurtta men det va iaf jätte bra så jag tror att deras läderprodukter håller måtten de med.

2012-02-12 | 21:31:40
Bloggadress: http://komkoma.blogg.se/
Emelie säger:

sv: Vad härligt!! Vi har en 13 åring som vi fick som 4 åring, så an kom in i mitt liv tidigt också. Det är speciellt =)



Vad spännande! Visste inte att det fanns en boxerkennel i huddinge =) Zcooper är från österbybruk, från Mysslingens kennel.

2012-02-14 | 22:28:54
Bloggadress: http://semlur.blogg.se/
emelie säger:

Ja, det är lyxigt. Täckerna som man annars knappt skulle ha råd med kan man köpa två av :)

2012-02-15 | 22:29:50
Bloggadress: http://komkoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback