promenad

Har nyligen kommit in från en promenad med Freja på 3km, riktigt mysigt var det faktiskt. På något sätt så har man svårt att ta sig ut när det är mörkt. Det känns tråkigt liksom, men när man väl är ute så är det himla mysigt. Man släpper alla måsten för en stund och går bara och myser. Nu ligger Freja nöjt och gnagar ben som hon förövrigt är helt galen i. Hon fick den i söndags och först nu äter hon på den. Det är ett tjockt och ganska långt vitt ben med stora knutar och oj vad hon älskar det! Hon bär omkring det överallt och ser så stolt ut så. Sedan göms det på något "smart" ställe, t.ex. under en stol. Kalas, där ser dom det inte. ;)
.
Häromdagen gick jag upp på mitt rum också hör jag att Freja följer efter bara någon minut efter mig. Då kikar hon in lite försiktigt på mitt rum och undrar vad jag håller på med. Vad tror ni hon hade i munnen om inte det kära benet? Hon har alltså burit upp det för att lämna det själv går ju inte. Haha, att det skulle bli en sån storfavorit den där. Men nu är det avgnagt i två delar, varför börja på ena sidan när man kan gnaga rätt av och få två tänker väl hon. Eller så är hon bara hungrig. Slänger in en bild på go tjejen när jag ändå är igång.
Logga 200

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback