Sommarabstinens

Kollade igenom lite bilder på datorn och hittade ett gäng mysiga sommar/sensommar bilder. Min absoluta favoritårstid är nog sensommaren och början på hösten, då det är lite svalare ute så att man kan ha en tunn jacka och löven på träden börjar skifta färg. Då man kan promenera länge med hundarna utan att smälta bort, samtidigt som man inte behöver ha ett tjockt lager kläder på sig som på vintern. Hösten är bra underbar, dock gillar jag inte den sista delen då träden tappat löven som nu är bruna och allt är mörkt och dystert. Visserligen har alla årstider sin speciella charm och att uppleva den med en hund gör den komplett. Här har ni några mysiga bilder från i sommras,
Denna underbara goldenhanen heter Zeus och är min morbrors hund. Han kommer även synas mycket här på bloggen.
Freja myser ute på gården i sitt fleece täcke under sensommaren/hösten då det blåste kallt.
.
Har man inget staket runt gården så får man lösa det på annat sätt. :) Hon brukar få vara ute i en lång lina också kollar vi självklart till henne med jämna mellanrum. Detta tycker hon verkligen om och jag lovar er - den hunden kan njuta.
Logga 200

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback