Kvalitétstid

Vid 10:30 imorse sken solen, så jag tog med mig mitt lilla hjärta ut för att njuta av det vackra vädret och passa på att sola lite. Grävde en grop och gjorde sedan något som liknade en soffa av snön, med ryggstöd och allt. Freja hjälpte mig självklart att gräva, men att jaga snöklumpar var också populärt. :)
Gick sedan in för att hämta en stor filt och ett gäng plädar också bäddade jag upp där ute på soffan. Freja fick hoppa upp bredvid mig. Lade hennes fleecetäcke över henne också för lite extra värme när hon skulle få ligga stilla ute. Hon kröp upp tätt, tätt intill mig och suckade innan hon slumrade till i min famn till ljudet av fågelkvitter. Och där satt vi och njöt i två hela timmar innan vi ens hade den minsta tanken på att gå därifrån.<3
.
Hade varken med mig mobilen eller kameran tyvärr, så några bilder blev det inte. Men den där stunden betydde verkligen mycket för mig. Så bekymmersfri, njöt verkligen i fulla drag.
Nu har klockan hunnit bli fyra och jag tror att jag ska ta mig ut på en skogspromenad med hundarna. (Zeus är här med oss ikväll) Får se om jag tar med mig en kamera, men risk finns att det kommer upp ett gäng med bilder här sedan i så fall. Ha en supermysig fortsättning på denna lördag!
Logga 200

Kommentarer
ina -satsande hoppryttare säger:

kolla gärna in bloggen och släng in en kommentar! :)

2012-03-03 | 16:15:38
Bloggadress: http://ponyryttarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback